Outlook 2007: Klik op Extra en dan op accounts, Selecteer het account en klik op wijzigen, zie verder op deze pagina voor de te wijzigen instellingen.
Outlook 2013: Klik bovenin op Bestand. Klik rechts in het keuzemenu op Accountinstellingen en vervolgens op Accountinstellingen. Selecteer in het tabblad E-mail je e-mailaccount en klik op Wijzigen. Zie verder op deze pagina voor de te wijzigen instellingen.
Outlook 2010: Klik op bestand
Klik op Accountinstellingen
Selecteer het account
Klik op wijzigen
Wijzig inkomende mailserver (POP3 of IMAP) in: webmail2.antenna.nl
Zet achter je gebruikersnaam jouw maildomein, bijvoorbeeld gebruikersnaam
support wordt support@antenna.nl
Klik op de knop meer instellingen.
Klik op Geavanceerd
Vervang nummer bij poort:
voor Inkomende email IMAP 993
of voor Inkomende email POP3 995
Zet een vinkje bij Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL)
Alleen als u niet via eigen provider mail verstuurd: Vervang nummer bij poort Uitgaande e-mail (SMTP)
Kies Poort 465 Type versleutelde verbinding: SSL
Klik vervolgens op OK
En dan op Voltooien
Terug naar de supportpagina van Antenna